Saturday, May 3, 2014

Syukur

Assalamualaikum reader. Ehh mcm perasan ada reader je aku ni. Tak pe la bajet tu tak salah. HAHA. Rasa mcm dah lama je tak update blog kan. Alaa malas je nk buat sesi luahan perasaan ni. Cewahhh.
Sebenarnya sejak dua menjak ni aku bahagia je. Serious aku happy sgt2. Alhamdulillah ya Allah. Aku bersyukur atas semua kebahagiaan ni. Sejak aku dgn seman makin rapat ni aku bahagia. Hari2 aku senyum hari2 aku ketawa. Dia ada je bila aku sedih ke marah ke happy ke. Dia terima je semua perangai aku.

Aku kalau boleh tak nak dah ingat cerita sampah dulu2 dgn ex2 aku. Pekejadah kan nak ingat benda yg buat kita sakit hati. Memang betul la Allah akan gantikan seseorang yg kita hilang dengan orang yg lebih baik. Aku rasa aku dah jumpa dah orangnya. In shaa Allah. Aku bukan lah terhegeh hegeh sgt. Cuma aku harap ni yg terakhir. Aku harap seman faham apa yg ada dalam hati aku ni.
Thanks seman sebab dah banyak ubah aku jadi yg lebih baik. Sejak kenal kau, aku jadi faham dgn keadaan sekeliling. Aku jadi faham apa tu makna susah. Sebab kau selalu nasihat aku. Sebab kau selalu pesan mcm2 kt aku. Terima kasih selalu ada dengan aku tak kira apa keadaan sekalipun. Buat masa ni, aku bahagia :)

No comments:

Post a Comment