Saturday, April 13, 2013

I'm back !

Assalamualaikum semua. Lama dah tak singgah blog ni. Dah berhabuk habuk and bersawang sawang dah. Hmm. Last aku update pun 3bulan yang lepas. Lama bukan? And benda yg mengejutkan bila aku baru terbaca comment wan dalam recent post aku. Ya Allah. Kenapa sekarang baru aku tergerak hati nak bukak? Kenapa bukan dari dulu lgi? Seriously tiba2 rasa sebak, rasa sedih bila teringat balik semuanya. Kenapa dia tulis mcm tu sedangkan dia sikit pun tak ada niat mcm tu. Mana janji dia nak jadi kawan baik aku? Dia sikit pun tak ada effort nak baik dgn aku balik. Tapi tak apa la. 3 bulan aku rasakan pantas berlalu.   Dah tak ada apa yang perlu dikenang dan perlu dibaiki. Kenangan hanya akan tinggal kenangan. Hidup perlu diteruskan. Aku nak sedih pun buat apa kan? Jodoh semua terletak pada Allah. Aku serahkan segalanya pada Dia. Mungkin ada hikmah semua ni berlaku. Aku tahu, Allah sedang lindungi aku daripada maksiat. Ya Allah, Kau berilah aku kekuatan dalam menghadapi kehidupan seharian. Moga ada sinar kebahagiaan dalam hidupku suatu hari nanti. Amin ~

No comments:

Post a Comment