Saturday, April 5, 2014

Sengih kerang

Wahahaha tadi post entry sedih. Ni entry sengih. Rasa2 nya najiha ni mintak pelempang kot. Hahaha. Malu la kejap gedik acah acah merajuk sentap bagai ni dah tersengih mcm kerang busuk. Podahhhh. Kau ni jiha kalau kena pujuk helokkk terus. Bhahaha. Tak main la nk merajuk lelama. Asal kena pujuk sikit buat lawak sikit haa happy la aku ni. Pandaiiiii amek hati. A+ la aku bagi kau seman. Hahaha. Seman bukan nama sebenar. Habis aku kalau dia tahu aku gelar dia seman. Taram habis aku bagi nama ke dia. Alaa tak apa biar org tak tahu. Ye dak. Terima kasih daun keladi. Aku marah tak lama pun. Kejap je. Tapi patutnya tadi aku jual mahal sikit. Acah2 merajuk tak nak angkat call kau. Ini tak, punya excited kauuu aku bila dapat call dari kau. Eeeii nampak sgt tak malu. Booo jiha. Boooo. Hahaha. Ahh sudah yang penting aku happy. I'm so glad to having you in my life. May Allah grant us a happiness. Tataaaaa.

No comments:

Post a Comment